Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.
Warta po raz kolejny znalazła się w elitarnym zestawieniu najlepszych polskich marek, przygotowywanym przez międzynarodową organizację Superbrands. Działająca w ponad 80 krajach instytucja powstała 20 lat temu, a od 11 przyznaje wyróżnienia również w Polsce. Celem Superbrands jest docenianie i nagradzanie sukcesów firm, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Co roku ponad 2 tys. marek jest ocenianych w Polsce przez 15 tys. osób pod względem rekomendacji oraz znajomości a także ekspertów Rady Marek pod względem spójności i wyróżnialności. Najlepiej oceniane marki w poszczególnych kategoriach otrzymują tytuł Superbrands oraz Created in Poland Superbrands. Oba w tym roku zostały przyznane Warcie.
- Tytuły Superbrands to dla nas bardzo cenne wyróżnienia, które potwierdzają wiarygodność naszej marki wśród klientów i ekspertów. Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że już od kliku lat znajdujemy się w gronie docenianych firm. To efekt konsekwentnego zaangażowania wszystkich pracowników Warty w przygotowywaniu oferty i serwisu na najwyższym poziomie. Wyróżnienie Superbrands z pewnością będzie dla nas dodatkowym impulsem do wyznaczania kolejnych standardów na rynku – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/warta-ponownie-w-gronie-najlepszych-marek-w-polsce